دکتر ابراهیم جعفری
دکتر ابراهیم جعفری

دکتر ابراهیم جعفری

فرهنگی

گرامی داشت روزخبرنگار



✏ علی اکبر جعفری ، حسین جعفری
                    ابراهیم جعفری


مدیران محترم سایت مردمی #آخاله
آقایان محمود و توحید نیکنامی

با عرض سلام‌ و احترام‌

در جهان امروز که به " شتابندگی تاریخ " معروف گردیده و جامعه مدنی در حال شکوفایی و بالندگی است، پوشش دادن تغییرات و تحولات بی شمار و سریع در جای جای کشورها صرفاً با رسانه های دولتی امکان پذیر نبوده و به طور طبیعی باید کنشگرانی از میان مردم در عرصه تولید و انتشار اخبار و اطلاعات در جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم گام بردارند.

 اهمیت این موضوع به حدی است که در دهه ۱۹۷۰ میلادی " کمیسیون مک براید" در سازمان یونسکو ، پارادایم " #یکجهان ، #چندصدا " را مطرح ساخت و تاکید نمود که با توجه به رشد فزاینده ملت ها و تنوع فرهنگی در جهان، باید همه اقوام و گروه ها، تریبونی برای انتشار دیدگاه ها و نقطه نظرهای خود داشته باشند.

  خدای بزرگ را سپاسگزاریم که این درک تاریخی از دو دهه پیش در زادگاه ما که برخوردار از میراث فرهنگی غنی می باشد ، توسط آقایان نیکنامی به وجود آمد و در سال ۱۳۸۱ با راه اندازی سایت مردمی آخاله در مسیر جهانی شدن ارتباطات پیشگام شدند.

  سایت آخاله با پشت سر نهادن تجربه های زیاد ، امروز به گنجینه ای از دستاوردهای فکری همشهریان تبدیل گردیده و دریچه معتبری برای شناخت گلپایگان و ظرفیت های فراوان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن با قدمت ۷۰۰۰ ساله به شمار می رود.

 با گرامی داشت یاد و نام #شهیدمحمودصارمی و عرض تبریک روز خبرنگار، به شما پدر و فرزند فرهیخته که با راه اندازی سایت آخاله خدمت بزرگی به جامعه علمی دیار عالمان و دانشوران نمودید، توفیق روزافزون تان را از حضرت باریتعالی مسئلت داریم.


































.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.