دکتر ابراهیم جعفری
دکتر ابراهیم جعفری

دکتر ابراهیم جعفری

فرهنگی

گرامی داشت روز خبرنگار



✏️ علی اکبر جعفری ، حسین جعفری
                    ابراهیم جعفری


مدیران محترم سایت مردمی آخاله
آقایان محمود و توحید نیکنامی

با عرض سلام‌ و احترام‌

در جهان امروز که به " شتابندگی تاریخ " معروف گردیده و جامعه مدنی در حال شکوفایی و بالندگی است ،  برای دستگاه خبری دولت ها اعم از خبرگزاری  ، مطبوعات و رادیو و تلویزیون ، پوشش دادن تغییرات و تحولات بی شمار و سریع در جای جای کشورها امکان پذیر نبوده و به طور طبیعی باید کنشگرانی از میان جامعه در عرصه تولید و انتشار اخبار و اطلاعات ابتکار نموده و در جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم گام بردارند.
    اهمیت این موضوع به حدی است که در دهه ۱۹۷۰ میلادی کمیسیون " مک براید " در سازمان یونسکو ، پارادایم " یک جهان ، چند صدا " را مطرح ساخت ؛ و تاکید نمود که با توجه به رشد فزاینده ملت ها و تنوع فرهنگی در جهان ، باید همه اقوام و گروه ها ، تریبونی برای انتشار دیدگاه ها و نقطه نظرات خود داشته باشند.
    خدای بزرگ را سپاسگزاریم که این درک تاریخی از دو دهه پیش در زادگاه ما که برخوردار از میراث فرهنگی غنی می باشد ، توسط آقایان نیکنامی به وجود آمد و در سال ۱۳۸۱ با راه اندازی سایت مردمی آخاله در مسیر جهانی شدن ارتباطات پیشگام شدند.
    سایت آخاله با پشت سر نهادن تجربه های زیاد ، امروز به گنجینه ای از دستاوردهای فکری همشهریان تبدیل گردیده و دریچه معتبری برای شناخت گلپایگان و ظرفیت های فراوان اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی آن با قدمت ۷۰۰۰ ساله به شمار می رود.
با گرامی داشت یاد و نام شهید محمود صارمی و عرض تبریک روز خبرنگار ، به شما پدر و فرزند فرهیخته که با راه اندازی سایت آخاله خدمت بزرگی به جامعه علمی دیار عالمان و دانشوران نمودید ، توفیق روزافزون تان را از حضرت باریتعالی مسئلت داریم.

 علی اکبر جعفری ، حسین جعفری و ابراهیم جعفری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.