دکتر ابراهیم جعفری
دکتر ابراهیم جعفری

دکتر ابراهیم جعفری

فرهنگی

سالروز تاسیس #جهاد_سازندگی گرامی باد

سالروز تاسیس #جهاد_سازندگی گرامی باد


 27 خردادماه سالروز تأسیس #جهاد_سازندگی  از سوی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی
 " ره " است. تلاش های جهادگران را در عمران و آبادانی و فراتر از آن  #توسعه_روستایی  از یاد نبریم که با عشق و ایثار ، خدمت به مستضعفین را افتخار خود می دانستند. بدون تردید جهادگران با فداکاری شبانه روزی خود در عرصه های محرومیت زدایی، آبادانی روستاها و تامین منابع پایه برای رونق #کشاورزی_پایدار نظیر آب و خاک از طریق بازسازی قنات ها و عملیات آبخیزداری و ... فرهنگ #کار_جهادی را نهادینه کردند؛ به گونه ای که می توان از آن به عنوان یک نقطه عطف در پیشرفت و سازندگی یاد کرد.

  بدیهی است که چنین اقداماتی توانست زمینه مساعدی برای شکوفایی اقتصاد روستایی، اشتغال زایی و کسب درآمد در روستاها در سالهای اولیه پس از پیروزی انقلاب فراهم سازد.

 از سوی دیگر مجاهدت آنان در دوران دفاع مقدس برگ های زرینی از دفتر خدمات جهاد را به خود اختصاص می دهد. #سنگر_سازان_بی_سنگر  لقب عزت بخشی است که امام راحل "ره " زینت بخش جهادگران مشتاق فلاح نمودند.

 خدای بزرگ را شاکریم که  امروز  جهاد به #شجره_طیبه_ای  تبدیل شده و دستاورد جهادگران در روستاها ، عرصه های کشاورزی و منابع طبیعی  ، جبهه های دفاع مقدس  و ... می تواند دستمایه گرانبهایی  برای پیشرفت و #توسعه_پایدار ایران عزیز باشد.

 یاد #شهیدان_والامقام ؛ بخصوص سنگرسازان بی سنگر را گرامی داشته و به روح بلندشان سلام و صلوات نثار می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.