دکتر ابراهیم جعفری
دکتر ابراهیم جعفری

دکتر ابراهیم جعفری

فرهنگی

خانواده های محترم صداقتی، مومنی و پارسائیان

انالله و انا الیه راجعون

خانواده های محترم صداقتی، مومنی،ناطقی و پارسائیان


سلام علیکم

 با افسوس و دریغ، خبر درگذشت حاج آقا علی صداقتی یکی از چهره های مومن، امین و دوست داشتنی بازار گلپایگان را دریافت نمودیم.

 اگرچه این انسان وارسته اکنون در میان ما نیست؛ اما سجایای نیکو و ارزشمندی را که از خود برجای نهاد، در اذهان مردم همواره باقی خواهد ماند.

  مردم دوستی، اخلاق اسلامی، روشن بینی و گریز از خرافات در عین پای بندی به اصول و فروع مذهب از ویژگی های برجسته آن مرحوم به شمار می رفت.

 زنده یاد حاج آقا علی صداقتی را می توان یکی از حلقه های وصل بازار با جامعه فرهنگی گلپایگان قلمداد کرد که در امور عام المنفعه و خدمات ماندگار نقش تعیین کننده ای داشت.

 جایگاه رفیع و بلند آن مرحوم در راه اندازی و  پشتیبانی از نهادهای خدوم و مردمی بر هیچ کس پوشیده نیست؛ به گونه ای که آثار آن محدود به زمان معینی نبوده و مواهب آن شامل حال نسل های آینده نیز خواهد گردید.

 صفت های اصیل و انسانی آن عزیز سفرکرده که در وجود پدر بزرگوارش شادروان حاج غلامعلی صداقتی نیز مشهود بود، یادگار ارزنده ای است که  با تاسی نمودن به آن ها می توان اخلاق عملی را در جامعه نهادینه ساخت.

 خدایش رحمت کند و او را در بهشت برین با صدیقان و صالحان همنشین گرداند. با عرض تسلیت، از حضرت باریتعالی برای بازماندگان سلامتی و صبر جمیل مسئلت می نماییم.

         خانواده مرحوم حاج عباس جعفری

.





















































..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.