دکتر ابراهیم جعفری
دکتر ابراهیم جعفری

دکتر ابراهیم جعفری

فرهنگی

سرکار محترم خانم دکتر نسیم عموهاشمی



سرکار محترم خانم دکتر نسیم عموهاشمی

 با افسوس و دریغ خبر درگذشت پدر بزرگوارتان را دریافت نمودیم.
 چهره ای محبوب و بی ادعا که عمر شریف خود را وقف خدمت به مردم کرد و آثار درخشان اش را در حافظه تاریخی همشهریان باقی گذارد.

 اقدامات گره گشا در شهرداری و فرمانداری  گلپایگان و مسئولیت های اجرایی در سایر شهرستان ها، باقیات و صالحاتی است که در کارنامه زندگی این انسان دوست داشتنی ثبت و ضبط گردیده است.

 ارادت خالصانه آن مرحوم به اهل بیت عصمت و طهارت ( ع ) که در مرثیه خوانی ها تجلی می یافت، هرگز از یادها نخواهد رفت. نکته در خور توجه این که ایشان در روزهای تولد ائمه معصومین ( ع ) خود را ملزم می دانست با  دوستان تماس گرفته و با عرض تبریک، به ساحَت آن بزرگواران اَدای دِین نماید.

 علاوه بر موارد بالا فرزندان برومند ایشان که در عرصه های علمی خوش درخشیده اند، یادگاران ارزنده ای هستند که همشهریان به وجود آنان افتخار می کنند. به طور مشخص سرکار عالی که تمام استعداد و توانمندی خود را در زمینه درمان چشم هم نوعان و محافظت از نعمت بینایی آنان در طَبَق اخلاص نهاده اید، ثمره یک عمر پاکدامنی و زیستن شرافتمندانه زنده یاد عمو هاشمی به شمار می رود.

 خوش به سعادت او که با سلامت نفس زندگی در این دنیای فانی را پشت سر گذاشت و  الگویی برای دیگران شد تا از گوهر انسانی خود پاسداری کنند.

  از خداوند متعال برای این عزیز سفرکرده رحمت و غفران بی انتها و برای بازماندگان سلامتی و صبر جمیل مسئلت می نماییم.

               علی اکبر جعفری و ابراهیم جعفری























































.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.